Nog 13 nachtjes - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Roy Kef - WaarBenJij.nu Nog 13 nachtjes - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Roy Kef - WaarBenJij.nu

Nog 13 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 December 2013 | Nederland, Heiloo

Hello everyone!

We zijn van plan om hier jullie een beetje op de hoogte te houden van onze avonturen down under.

Afgelopen zaterdag ons afscheidsfeestje gehad. Was geslaagd! Iedereen ontzettend bedankt voor de gezelligheid en giften!! Nu komt het echt dichtbij, nog 13 nachtjes welgeteld.

30 december vliegen we eerst naar Singapore, daar hebben we wel een hele dag om dit land te zien. Daarna reizen we verder naar Auckland waar we op 1 januari landen. Rotjes en grondbloemen steken we dus af in het vliegtuig, moet je ook een keer meegemaakt hebben.
Vervolgens hebben we ruim vier weken om Nieuw-Zeeland door te cruisen in onze camper.
Eind januari vliegen we vanaf Christchurch naar Melbourne en staat onze tweede camper op ons te wachten. Zo gaan we via de oostkust naar het noorden en vliegen eind maart vanaf Cairns weer terug naar Nederland.
Oja, 22 februari nog een concertje van Bruce!! :D

Dat zijn onze enige verplichtingen die wij hebben de komende 3 maanden, erg relaxed!

See you!

Xx Roy en Cato

• 17 December 2013 - 21:26

Sharon:

Woehoe!! Spannend allemaal hoor, maar allemaal leuke dingen in t vooruitzicht!! Heel veel plezier, en leuk dat jullie ons zo een beetje op de hoogte houden! Xxx

• 18 December 2013 - 09:13

Ans:

Hoi Royenkef,

nounou dat zijn snode plannen, heerlijk en we gaan jullie volgen zodat ook wij een beetje dat relaxte gevoel van jullie meekrijgen, goede reis en geniet met een GROTE G!!!!
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizwaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizwaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

maar eerst die kalkoen nog ff meepakken!

• 18 December 2013 - 11:52

Jossy :

Heeeeey!!!
    Heel veel plezier alvast xxx

• 23 December 2013 - 22:07

Monique:

Lieve luitjes, bijna is t zover.... Waanzinnig gaaf en super dat we jullie zo kunnen volgen. Geniet volop en neem de zo'n mee terug. Alle liefs en een dikke kussss Mootje & Isa xxx

• 25 December 2013 - 21:38

Rissie!:

Onwijs gave uitdaging! Vet cool! Leuk ditzo.. Ken ik je toch een beetje in de gaten houden!! Lieve Roy & To: lekker genieten, onwijs goeie reis en lekker zwanger terug komen?! " made in Aussie' hahhaha!!! Dikke zoen! Veel geluk!!! XXX-jes!

• 29 December 2013 - 19:47

Door En Maud:

Lieve Roy und Kef,

Nu is t bijna zover. Laatste avondmaal is aangebroken...
    We gaan jullie heel erg missen.
    Geniet er lekker van!!!

Have a good one!!!!!! Xoxoxoxoxoxoxoxoxo

• 29 December 2013 - 23:50

Dajaan:

En met een keer is het zo veer... All the best and a great time with lost of adventures and a big smile in everysituation!!! Rock NZ and Oz xxx

• 30 December 2013 - 08:13

10:

Hai ca en Roy nu op Schiphol nog ff veel plezier blijf heel pappie en mammie

• 30 December 2013 - 10:21

Daisy:

Moment is aangebroken, ze zijn vertrokken. Wat een avontuur voor jullie! Geniet ervan, voor jullie het weten is het alweer voorbij! Doe voorzichtig en we houden contact natuurlijk! Dikke kus!

• 31 December 2013 - 23:44

Hoi Cato en Roy,
    Gaaf dat we jullie ff gesproken en hebt gezien, jullie zagen er relaxed uit!!
    En dat na 12 uur vliegen, hebben de steunkousen toch geholpen.
    Nog een half uurtje dan landen jullie in Auckland!!
    Happy New Year. En nu lekker genieten, tot horen groetjes Cees en 10

• 03 Januari 2014 - 20:23

Cees En 10:

Hai Cato en Roy, waar kunnen wij je volgen?
    Wel vanuit Whangarei te horen gekregen dat jullie langs geweest zijn.
    Maar dat is al weer ff terug!
    Dus stuur eens wat wij zijn nieuwsgierig!! groetjes Cees en 10

• 07 Januari 2014 - 16:55

Mootje & Annie:

Ola Royenkef,

Wij zitten gezamenlijk achter de balie en waren ontzettend nieuwsgierig
    naar een prachtig mooi en spannend verhaal + foto s maar nee helaas :(
    Jullie hebben het vast te druk en maken het goed.
    We gaan 14/15 februari een avond snert +keezen , komen jullie ook???
    Iig nog een hele hoop fun, dat hebben wij namelijk ook hihi.
    Hopelijk lezen we snel een geweldig 2e reisverslag.

XXX Mo en An

• 08 Januari 2014 - 21:04

Cees En 10:

Hai Cato en Roy, lastig hè zo moeilijk contact met elkaar.
    Vandaar dat ik op tijd begin Catootje bijna jarig.... 26 ....
    gefeliciteerd alvast met je verjaardag, mijn benieuwen waar je het viert in NZ!!!
    Roy ook gefeliciteerd met je vriendin. Hier alles prima.
    Hopelijk snel tot horen, groetjes ons xx

• 10 Januari 2014 - 15:37

Cees En Tien:

Gefeliciteerd jarige job met je 26ste verjaardag.Roy ook gefeli hè
    Waar zijn jullie om dit heuglijke feit te vieren?
    Ik hoop dat we een skipe afspraak kunnen maken op je verjaardag
    groetjes tot horen pappie en mammie xxxxxxx doeg veeeeeeeel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10 Januari 2014 - 16:33

Cees, Neel En Dirk:

GEFELICITEEEEEEERD TANTE KEFFIE!!!!!
    Veel plezier Roy und Kef!!!

• 11 Januari 2014 - 10:53

JABACENEDI:

GEFELI CA en RRR natuurlijk.

Gr. Jane, Bas, Cees, Neel & Dirk

• 13 Januari 2014 - 20:26

Hee Cato en Roy, hoe `s t, we hebben je verjaardag gezellig gevierd hoor,
    we aten partymeal met Trudy en Jeroen, wa aten eendenbout lekker!!!!
    Ik vond het eerst hum maar werd hhmm.
    Daarna uiteraard de halve marathon en daar deed MO aan mee
    in haar roze Tshirt korte mouwtjes DAPPER!!!
    Nou het zal ons weer benieuwen waar jullie uithangen,
    Goede reis met dat mooie weer, gr Cees wn 10

• 15 Januari 2014 - 21:17

Cees En Tien:

Hai Ca en Ro, welkom op t Zuidereiland!! Jullie camperen waarschijnlijk in het Abel Tasmanpark.
    Was zoooo gezellig daar, wij ontmoetten daar Jane en Bas, dus lekker gegeten en daarna uiteraard
    Hartenjagen, Cees en Jane waren vaak eerder klaar dan Bas en ik, wij stopten uit beleefdheid,
    maar goed ook anders zaten we er nu nog grapje!
    Camperen aan de voet van Mount Cooke was ook onwijs gaaf, wij toerden daarheen vanaf Dunedin.
    Als jullie tijd hebben moeten jullie echt ff naar Stuarteiland, zooo gaaf in het backpakkershostel,
    Het 3 delige kroegie in de haven, we wachten jullie plannen af.
    Hebben jullie al de kea vogels gezien, zijn een soort donkergroene pappegaaien die het rubber van je auto weg vreten? Nou veel plezier groetjes tot horen Cees en 10