East Ozzie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Roy Kef - WaarBenJij.nu East Ozzie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Roy Kef - WaarBenJij.nu

East Ozzie!

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 Maart 2014 | Australië, Cairns

Hey there!

Hier weer een bericht van ons. We gingen op bezoek bij Cato der familie, wat super gezellig was!! Kregen ons eigen 'guesthouse', wat een luxe na 6 weken in een camper te hebben geleefd! Ze namen ons overal mee naartoe, Sydney, grootste bioscoop van de wereld, met Harley op de ferry geweest, strandjes etc! Roy had nog een surfboard gekregen van Brooke (neef), zo blij als een kind :). Na anderhalve week (en 10 kilo extra) moesten we weer verder om Bruce Springsteen te zien in Hunter Valley!! He-le-maal geweldig!!!

Verder langs de kust omhoog getourd langs allemaal surfstranden die Brooke had aangewezen. Ik probeer het ook regelmatig, maar het is kennelijk niet voor iedereen weggelegd ;)... Uiteindelijk beland in Byron Bay, wat een geniaal dorpje!! Super relaxed, chille vibe ;). We zaten een paar dagen in de Artsfactory waar Door en Jits ook geweest waren!!

Hierna natuurlijk nog even gekeken in Nimbin, mooie ervaring :). Zo verder naar Surfers Paradise (hier waren de ASP World Tour of Surfing, al Roy z'n vriendjes waren er ;), Noosa, Rainbow Beach, Hervey Bay, 1770. Overal heerlijk op het strand gelegen, rondgekeken etc.

Verder gereden naar Mackay kwamen we terecht in een cyclone, 3 dagen storm, regen en al die ellende. Nou, dan is het campertje klein hoor ;). Dus snel doorgereden en zo kwamen we in Airlie Beach, een paradijsje! Het enige nadeel is dat ze vanaf hier in de zee jelly fish hebben, dus zwemmen kan niet. Maar daarentegen hebben ze overal langs het strand gratis geniale zwembaden!

Zo gingen we verder naar Cairns langs een waterfall route, lekker zwemmen in het ijskoude water onder de watervallen, geniaal!!

En zo is onze laatste week alweer ingegaan! Zaterdag gaan we nog even snorkelen en duiken op het Great Barrier Reef, en dan laten we Australië achter ons... Snik... Dus nog even volop genieten en tot volgende week!!!

Xx Roy en Cato

• 18 Maart 2014 - 01:38

Marit:

Hee Ca en Roy,
    Jeetje de tijd vliegt, nog maar een weekje! Maar zo te lezen genieten jullie heerlijk, super toffe verhalen! Lekker verwend door je familie, ideaal! Leuk dat ze jullie overal mee naar toe namen! En hoe gaaf dat jullie naar Bruce Springsteen geweest zijn!
    Geniet nog ff volop van jullie laatste weekje!!!
    Liefs uit Boston!

• 18 Maart 2014 - 07:14

Sharon:

Wat gaaf weer allemaal!! En zeker ideaal dat jullie heerlijk even verwend werden bij familie! Wat een avonturen allemaal :) en nu nog een week lekker genieten! Ook wel weer tijd dat jullie gezellig weer terug komen hoor! Xx Shar

• 18 Maart 2014 - 07:26

Rissie:

Hey Roy en Tootjuh!!!!
    Wat een onwijs gaaf avontuur!!! Ja het einde is in zicht maar wel een supertijd gehad die niemand jullie afneemt! Nog ff lekker chillen!!!!! Geniet van de laatste weekjes en tot snel!!!
    Pronkie-babe, love you!!!! Xxx

• 18 Maart 2014 - 09:13

Chantal:

Tof om te lezen, wat vliegt de tijd he! Heel veel plezier nog en tot snel!! Kusjee:)

• 18 Maart 2014 - 09:27

Maud:

Hey Roy en kef!
    Leuk verhaaltje weer!! Coole dingen gedaan!
    Geniet van de laatste week!!
    Ik ben aan het aftellen

• 18 Maart 2014 - 10:39

Natalie:

Zo te horen hebben jullie het goed naar jullie zin, geniet nog ff. Zie jullie snel weer. Groetjes van ons

• 18 Maart 2014 - 12:45

Daisy:

Hee die kef en rr! Wat een heerlijke verhalen weer! Puur genieten. De laatste week al weer in zicht dus geniet er nog maar even lekker van!!

• 18 Maart 2014 - 14:52

Door:

Hoi Roy en Ca!!
    Wat een heerlijke verhalen weer! Lekker verwend bij Joe en Chris :).
    Oh zo leuk Byron Bay!!!
    Gaaf dat jullie zo aan het surfen zijn!!
    Heel veel plezier bij het Great Barier Reef!!! En tot snel!!

Goeie reis terug alvast!! Xx

• 18 Maart 2014 - 20:22

Kathy En Jur:

He luitjes de tijd vliegt ,wat zijn die weken snel gegaan ,maar wat een leuke dingen hebben jullie gedaan en zo te lezen genieten jullie nog steeds . Geniet nog maar lekker tot over een week Jur en Kathy

• 19 Maart 2014 - 09:06

Mootje:

Hi lieve luitjes,

Jullie trip zit er helaas alweer bijna op.
    Echt super om te lezen wat jullie allemaal mee gemaakt hebben.
    Vet Chill en gaafff.
    Geniet nog van jullie laatste weekje relaxen en een goede reis terug.
    Straks leuk alle live verhalen horen en Catootje gezellig samen werken.
    Tot gauw skatjes....

Ps neem de zon mee uit Ozzie :) :):)

Alle Liefs en een hele dikke kussss Mootje

• 22 Maart 2014 - 13:55

Cees En 10:

Hey Lieve Cato en Roy, jullie hebben gelukkig heel veel fantastische avonturen gedaan, goed hoor,
    geniet er nu nog van want straks wordt het afkicken zwaar.
    Ik hoop dat jullie nog lekker weer hebben, hier is het wat frisser dan vorige week,
    ik zal dan ook maar je winterjas meenemen naar Schiphol, praktisch hè.
    Nou wie weet hoor ik nog van jullie en anders een heel goede reis, prettig dat je er niet tegen op ziet!!
    groetjes Cees en 10

• 22 Maart 2014 - 13:57

Cees En 10:

Julie hadden een mooi verhaal, lekker nou doeg xxx